AL RIYAZ UTAMA - KEDAI PRODUK SUNNAH DI PERLIS

AL RIYAZ UTAMA 


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Dalam tak sedar bulan Ramadhan semakin hampir tiba. Permintaan makanan sunnah seperti kurma, madu, kismis, cuka kurma semakin hari semakin meningkat. Mungkin kerana kesedaran masyarakat tentang kebaikan produk sunnah itu sendiri di samping ada juga yang start berpuasa untuk membiasakan dengan bulan Ramadhan yang bakal tiba. 








Hari ni zumal nak perkenalkan kedai produk sunnah di Perlis. Kedai Al Riyaz Utama terletak di No. 36, Jalan Medan Niaga, Taman Seri Firdaus, 01000 Kangar Perlis bertentangan dengan Sekolah Kebangsaan Sena.  Al Riyaz Utama baru menjengah usia 2 tahun, menjual pelbagai jenis kurma, kismis, buah tin, aprikot, gam Arab, madu, cuka kurma, minyak zaitun dan pelbagai jenis produk kesihatan. Al Riyaz Utama beroperasi setiap hari dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. 

Al Riyaz Utama menawarkan harga berpatutan di samping mempunyai pelbagai pilihan bagi setiap produk yang ditawarkan. Kedai ini juga mudah diakses jalan utama serta ruang parking yang luas untuk para pelanggan yang datang. 

Produk yang ditawarkan di sini bukan sahaja untuk bulan puasa tapi ianya ada setiap masa. Jadi, anda tak akan terlepas untuk menghidupkan amalan pemakanan sunnah setiap hari. 


Comments

  1. YG DEKAT TU BOLEHLH SINGGAH BELI

    ReplyDelete
  2. kalau dekat insyaallah singgah dah...bagus amal produk sunnah macam madu, habbatus sauda, minyak zaitun

    ReplyDelete
  3. nak dekat puasa kena cari kurma ni

    ReplyDelete
  4. sy suka kedai2 mcm ni sbb boleh dpt byk benda bwh 1 bumbung...

    ReplyDelete
  5. Yang area² sana boleh la singgah

    ReplyDelete
  6. Buah zaitun segar ada x?yg btul2 segar xjeruk

    ReplyDelete
  7. Buah zaitun segar ada x?yg btul2 segar xjeruk

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts